Close

Salg og Markedskoordinator / Administrasjonssekretær

Rekefjord Stone søker Salg og Markedskoordinator / Administrasjonssekretær i 100 % fast stilling.

Hovedoppgaver for salgs og markedsfunksjonen dekker følgende oppgaver og ansvarsområder:

  • Administrativ salgsstøtte og direkte kundekontakt etter avtale med driftsleder
  • Utvikling av effektive systemer, rutiner og arbeidsprosesser for salg og markedsarbeid
  • Ansvarlig lokal superbruker i relevante ERP systemer
  • Utarbeide avtaler, salgsstatistikker og nødvendige rapporter, samt bistå i månedlig rapportering

Hovedoppgaver for administrasjonssekretær er:

  • Utvikling og drift av effektive systemer, rutiner og arbeidsprosesser for administrativt arbeid
  • Bistå administrativ leder med utførelse av løpende oppgaver rettet mot daglig drift i Rekefjord

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning innenfor salg/marked og administrasjonsfag er ønskelig, men ikke et absolutt krav. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
  • MS Office
  • Digital kompetanse; innsikt i og erfaring fra ERP-systemer
  • Systematisk orientert og nøyaktig
  • Håndtere parallelle oppgaver
  • Ønskede egenskaper: Effektiv, nøyaktig, serviceinnstilt, proaktiv, lettlært
  • Du må beherske norsk og engelsk svært godt både skriftlig og muntlig. Tysk kunnskaper er ønskelig, men ikke et krav.

Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser, spennende oppgaver og et godt arbeidsmiljø!

Søknadsfrist: 20. mars

Send din søknad og CV til solveig.olsen@rekefjord-stone.no.

For ytterligere informasjon kontakt Solveig Rek Olsen på tlf. 91 16 54 56.

Dette er en automatisk oversettelse ved bruk av Google translate »